SV Dalfsen maakt zich op voor jubileumjaar

Sportvereniging Dalfsen bereidt zich voor op een feestelijk 2017. Het is dan precies 75 jaar geleden dat de club is opgericht. Om dat te vieren staat een groot aantal activiteiten op de agenda. Er is een jubileumcommissie in het leven geroepen, die inmiddels al druk bezig is met de voorbereidingen op het feestjaar.

In januari begint 2017 meteen goed met uiteraard de nieuwjaarsreceptie en het FIFA-toernooi. Bovendien staat de traditionele dropping grotendeels in het teken van het jubileum. In mei en juni is sportpark Gerner vervolgens het decor van de nodige voetbalactiviteiten. Deze plannen staan op dit moment echter nog in de steigers, in aanloop naar het feestjaar volgt hierover meer informatie.

Na de zomerstop gaat het jubileumjaar 2017 verder, met als hoogtepunt de feestweek. Deze zal plaatsvinden rondom 1 september, de datum waarop SV Dalfsen in 1942 is opgericht. Onderdelen van deze feestweek zijn onder andere een jubileumwedstrijd, een feestavond, een klaverjasmarathon en het darttoernooi. Ook wordt er gewerkt aan een jubileummagazine.

De jubileumcommissie bestaat uit twaalf betrokken leden van de vereniging: Marja Holsappel, Monique van der Vegt, Wim Kamphuis, Robert Diepman, Sjoerd Klarenbeek, René Eijkelkamp, Martijn Huizing, Jan Bosch, Arjan Bosch, Wim van der Vegt, Ellen Rietman en Steve Oosterkamp.