Volop kampioenschappen bij de E-pupillen

Op zaterdag 7 mei konden we de eerste kampioen bij de E pupillen noteren. E4 versloeg Gramsbergen in een prachtige wedstrijd met maar liefst 12-1! Zonder puntverlies werden deze toppers kampioen! Woensdag 11 mei was het de beurt aan de E1 en E2 om de benodigde punten en het kampioenschap binnen te slepen!

Door: Eefke Bosch

Bij E1 stond er een noordelijke derby op het programma. De boys moesten namelijk tegen Hoonhorst E1. De spanning was merkbaar. Dit uitte zich in een magere 1-0 voorsprong. Ondanks de lage stand in de ranking weerde Hoonhorst zich kranig. De tweede helft ging soepeler en uiteindelijk stond er een 7-1 op het scorebord. Hiermee zijn de jongens ongeslagen kampioen geworden. Alleen 1 gelijkspel tegen Haarle en de rest van de wedstrijden werden gewonnen. Al met al een mooi en sportief jaar met een geweldige afsluiting waar de jongens trots op mogen zijn.

Bij de E2 stond de derby tegen SV Nieuwleusen op het programma. SV Nieuwleusen was zeer gemotiveerd om het Dalfsen erg moeilijk te maken, gelukkig kwamen de boys van E2 er voetballend prima uit en stond Hugo super te keepen! Na ruim 50 minuten voetbal stond er een mooie 5-3 score in het voordeel voor Dalfsen en was het kampioenschap een feit!

Ook zit de competitie er voor de E3 op! Met een negende plek op de ranglijst wil ik met name Robbin, Laurenske en Max bedanken voor hun enthousiaste inzet!

E1:

E1 E1-2