Voorbeschouwing VV Zuidwolde – SV Dalfsen

De beslissende fase van de competitie is aangebroken, in de komende weken zal duidelijk worden wie voor de titel in de tweede klasse L gaat. Naast de koplopers Lemelerveld en Dalfsen doen ook Stadskanaal en wellicht Heerde nog mee voor het kampioenschap.

Dalfsen speelt uit tegen Zuidwolde, op papier één van de mindere tegenstanders. Zuidwolde zal er zondag echter ook alles aan doen om niet te verliezen want dan komt de degradatie toch wel heel dicht bij. Lemelerveld speelt uit tegen de nummer 4; Heerde. Thuis werd nog eenvoudig met 7-0 gewonnen maar uit naar Heerde is andere koek. Kan Heerde het de koploper nog lastig maken?

In de tweede klasse L staat verder nog de wedstrijd Rolder Boys – Stadskanaal op het programma. Stadskanaal is bezig met een goede serie en staat virtueel op slechts twee punten van de koplopers. Wellicht zijn de Rolder Boys in staat om aan deze opmars een eind te maken. Kortom genoeg spanning om er weer een leuke middag van te maken.

De wedstrijd Zuidwolde – Dalfsen op Sportpark Woltingeslag start om 14.00 uur en u bent van harte welkom.