Dalfsen laat overwinning glippen in Dedemsvaart

Dat de overwinning tegen Lemelerveld zelfvertrouwen heeft opgeleverd voor de ploeg van Jacob Grooten was zondagmiddag te zien op Sportpark De Boekweit in Dedemsvaart.

Dalfsen speelde een puike wedstrijd en wist Dedemsvaart voetbaltechnisch gezien te overklassen. Alleen werd er niet gescoord en dat was dan ook het enige smetje op de wedstrijd. Dedemsvaart kreeg nauwelijks kansen en doelman Mark Knol kon dan ook uitgebreid van het mooie weer genieten. Dalfsen was overigens wel twee keer dicht bij een doelpunt, maar de paal (op slag van rust) en de lat stonden in de weg.

Ook de wedstrijd Emmeloord – Lemelerveld eindigde in een gelijkspel, waardoor de stand aan kop in de Tweede klasse L niet gewijzigd is. Volgende week wordt er niet gevoetbald in verband met carnaval, op 10 maart speelt Dalfsen thuis tegen de nummer drie Heerde. Een belangrijke wedstrijd waar u van harte voor bent uitgenodigd, aanvang 14.00 uur op Sportpark Gerner.