SV Dalfsen treft zaterdagteam Quick’20 in volgende ronde districtsbeker

In de volgende ronde van de KNVB districtsbeker, de 1/16e finale, speelt SV Dalfsen tegen het zaterdagteam van Quick’20, dat uitkomt in de Derde Klasse. Dat bleek vrijdagavond tijdens de loting in de Grolsch Veste in Enschede. Voorafgaand aan de wedstrijd FC Twente – NEC vond daar de loting plaats.

Dalfsen kent tot dusver een vlekkeloos bekertoernooi. In de poulefase werd gewonnen van Heino (2-0), Overwetering (3-2) en buurman ASC’62 (2-0). In de knock-outfase moesten vervolgens HHC 2 (3-0), USV (4-1) en SV Epe (5-0) er aan geloven.

Quick’20 is ook nog foutloos in de beker. In de poulefase won de ploeg van Juliana’32 (4-1), SC Enschede (9-0) en Helios (13-1!). In de knock-outfase zorgden de zwartwitten voor een grote stunt door Excelsior’31 te verslaan (3-2). Een ronde eerder was de ploeg ook te sterk voor Zenderen Vooruit (2-3). In de tussenronde in december was Quick’20 vrij.

De wedstrijd tegen Quick’20 wordt op woensdag 20 februari gespeeld in Oldenzaal en begint om 20.00 uur. Mocht Dalfsen het duel met Quick’20 winnen, dan volgt in de 1/8e finale een uitwedstrijd tegen de winnaar van het duel tussen Berkum en KHC.