SV Dalfsen luidt 2019 in met Vedette Toernooi en Nieuwjaarsreceptie

Met trots mag SV Dalfsen melden dat het op zondag 6 januari 2019 gastheer is van een gloednieuw, en zeer lucratief, experiment van de UEFA. De eerste editie van het Vedette Toernooi vindt die dag namelijk plaats op Sportpark Gerner! Aansluitend is de kantine het decor voor de traditionele Nieuwjaarsreceptie.

Het deelnemersveld van het Vedette Toernooi bestaat uit Dalfsen 2, Dalfsen 3, Dalfsen 4, Dalfsen 5 en de Dalfsen Veteranen. Special Guests zijn de selectiespelers van Dalfsen 1, die tijdens het toernooi op huurbasis gaan spelen voor één van de deelnemende teams. Loting zal bepalen hoe de eerste elftalspelers verdeeld worden onder de teams.

Het winnende team gaat ervandoor met de eeuwige roem, de beker en als hoofdprijs een zak munten. Bovendien plaatst het zich voor de eerste voorronde van de Europa League II, waarin het begin juli een uitwedstrijd speelt tegen een ploeg uit Kazachstan. Succes alvast.

De koffie staat klaar vanaf 10.30 uur, alle teams worden om 11.15 uur aanwezig verwacht in de kantine. De wedstrijden vinden vervolgens plaats op velden A en B. Er wordt gewoon elf tegen elf gespeeld, maar de UEFA heeft SV Dalfsen wel gevraagd te experimenteren. Zo mag er doorlopend gewisseld worden en wordt er gespeeld zonder buitenspel!

Na het sportieve gedeelte verplaatst het programma zich naar de kantine. Voor deelnemers en toeschouwers staat daar tussen 14.00 en 15.00 uur een heerlijke lunch klaar. Aansluitend zal tijdens de Nieuwjaarsreceptie worden teruggeblikt op 2018 én vooruit worden gekeken naar het nieuwe jaar. Wie het Vedette Toernooi heeft gemist, kan vanaf 15.00 uur alsnog aansluiten in de kantine! De laatste uurtjes van de nieuwjaarsreceptie staan in het teken van muziek en vooral veel gezelligheid.