Komende zaterdag: thuiswedstrijd Dalfsen 1 + VoetbalQuiz

Komende zaterdag belooft een mooi voetbaldagje te worden op Sportpark Gerner. Eerst speelt Dalfsen 1 de bekerwedstrijd tegen HHC Hardenberg 2 en aansluitend vindt de Dalfser VoetbalQuiz plaats in de kantine.

Voor het tweede jaar op rij mag Dalfsen een poging doen in de knock-outfase van het bekertoernooi. Vorig jaar reikte het bekeravontuur tot de 1/16e finale, na zeges op Mariënheem, Vilsteren, Broekland (poule), De Zweef, IJVV en DKB (knock-out). Het sprookje eindigde pas toen eersteklasser Alverna de strafschoppen beter nam.

Dit seizoen verliep de poulefase opnieuw vlekkeloos, met overwinningen op Heino, Overwetering en ASC’62. In de eerste knock-outronde is HHC Hardenberg 2 de tegenstander. Een ploeg waar Dalfsen regelmatig tegen oefent. De laatste keer is pas enkele weken geleden, op 26 september eindigde het in 2-2. De aftrap van het bekerduel is zaterdagmiddag om 15.00 uur.

VoetbalQuiz
Na de wedstrijd blijft de kantine geopend en het is mogelijk om daar een hapje te eten. Vanaf 18.30 uur staat de kantine in het teken van de Dalfser VoetbalQuiz. Het is nog mogelijk om in te schrijven voor deze derde editie. Dat kan via onderstaand formulier of door te mailen naar pr@svdalfsen.

Voetbalquiz