Zanger, buffet en Rad van Avontuur: kom naar de kantine op 19 november!

Op zondag 19 november is het een en al gezelligheid in de kantine van SV Dalfsen. De eerste selectie verzorgt dan een middag met onder meer een optreden van Jeremy Rolf, een buffet en natuurlijk het Rad van Avontuur.

Het eerste elftal doet eerst een oproep aan alle supporters om de ploeg te steunen. Op deze zondag begint op Sportpark Gerner om 14.00 uur de belangrijke competitiewedstrijd tegen Grol. De punten zijn hard nodig en daarbij is alle support welkom.

Na de wedstrijd zal de selectie van Dalfsen 1 zich in de kantine inzetten om er een gezellige middag van te maken. De spelers en staf van het eerste elftal hebben bovendien zanger Jeremy Rolf weten te strikken voor een optreden in de kantine deze middag.

Trainingskamp
Net als vorig seizoen is het eerste elftal van plan om in januari een trainingskamp te beleggen in Spanje, om zich optimaal voor te bereiden op de tweede seizoenshelft. Tijdens dit trainingskamp zal er getraind worden en een wedstrijd gespeeld worden.

Om dit alles te bekostigen, probeert de selectie op verschillende manieren geld in te zamelen. Daarom nodigen zij jullie van harte uit om deel te nemen aan het Rad van Avontuur, waarvoor zij fraaie prijzen hebben geregeld. De selectie hoopt jullie te zien op 19 november. Tot dan!

Enkel de opbrengst van het Rad van Avontuur gaat naar het trainingskamp. De kantineomzet van deze middag is net als altijd voor de vereniging.