Clinic voor jeugdleden voorafgaand aan SV Dalfsen – PEC Zwolle

Op zaterdag 8 juli speelt Dalfsen 1 een oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle. Voor de jeugdleden van SV Dalfsen en ASC’62 wordt die dag, in samenwerking met PEC Zwolle en FOX Sports een clinic georganiseerd. Ieder jeugdlid van SV Dalfsen en ASC’62 van JO07 t/m JO15 mag meedoen, aangemoedigd door zoveel mogelijk familie, vrienden en bekenden. Deelname is gratis!

Voor de JO10 en JO09 organiseren de jeugdtrainers van PEC Zwolle de zogenaamde Twin Games. Dit is vanaf komend seizoen de speelwijze voor deze leeftijdsgroepen.

Voor de overige jeugdleden is FOX Sports aanwezig met verschillende voetbalonderdelen. Scoor de meeste punten op het FOX Sports Gatendoel, zet de snelste tijd neer bij de Dribble Challenge, schiet het hardste bij de schotmeter of test je voetbalkennis bij de FOX Sports Quiz! Daarnaast is er een penaltybokaal met de keeper(s) van het combiteam ASC’62/SV Dalfsen JO19-1.

Wie meedoet aan de clinic krijgt tevens gratis toegang tot de wedstrijd SV Dalfsen – PEC Zwolle. Aanmelden is niet nodig. Wie mee wil doen is gewoon welkom van 12.00 uur, waarna de clinic begint om 12.30 uur. Vervolgens start om 14.30 uur de voorwedstrijd tussen Dalfsen O12 en PEC Zwolle O10. Het klapstuk van de middag is uiteraard de hoofdwedstrijd: Dalfsen 1 – PEC Zwolle 1 om 17.00 uur.