Bestel nog snel je VIP-kaart voor SV Dalfsen – PEC Zwolle!

Met nog anderhalve week tot de wedstrijd SV Dalfsen – PEC Zwolle gaat het snel met de verkoop van de VIP-kaarten. Wil jij op zaterdag 8 juli verzekerd zijn van een VIP-pakket, dan raden wij aan om daar niet te lang meer mee te wachten.

Tijdens de wedstrijd SV Dalfsen – PEC Zwolle is de gloednieuwe tribune op Sportpark Gerner alleen toegankelijk voor bezitters van een VIP-kaart. Naast een tribuneplaats geeft deze kaart toegang tot de VIP-ruimte, waar onder andere PEC-voorzitter Adriaan Visser voorafgaand aan de wedstrijd aanschuift in een panel.

Na afloop kunnen VIP-kaarthouders gebruik maken van het buffet en is er gelegenheid voor een Meet&Greet met de selectie en staf van PEC Zwolle. VIP-kaarten kosten slechts €25,00 en zijn alleen te bestellen bij Dirk Mosterman via sponsoring@svdalfsen.nl.

Reguliere kaartverkoop
Ondertussen is ook de voorverkoop van de reguliere kaarten in volle gang. Deze zijn voor €7,50 verkrijgbaar bij Primera Jansen aan de Prinsenstraat 5C in Dalfsen. Wij adviseren om de kaarten zoveel mogelijk in de voorverkoop aan te schaffen. Daarmee voorkom je dat je op de wedstrijddag lang in de rij moet staan voor een ticket.