Zinderende ontknoping voor Combi JO13-3

Met nog één wedstrijd te gaan is het ongemeen spannend bij de D combi ASC SVD. Met drie koplopers, te weten HHC, Raalte en wij, met allen 21 punten, komt het op de laatste wedstrijd aan. Zaterdag moeten wij om 11.30 uur uit tegen HHC. Met winst zijn we kampioen!!!

Dit zou een perfecte afsluiting zijn van een heel mooi seizoen. Het hele jaar hebben de jongens al laten zien dat ze een echt team vormen. Met allemaal hun specifieke kwaliteiten hebben ze elkaar perfect aangevuld. Dit belooft veel voor de nabije toekomst, waarbij blijkt dat het voor alle kinderen het beste is om op gelijk niveau te voetballen. Geen kinderen die er ver bovenuit steken of juist niet mee kunnen komen. Hierdoor hebben ze allemaal spelplezier gehad.

Nu maar aanstaande zaterdag er alles aan doen om kampioen te worden. Ongeacht het resultaat, is het een prestatie waar ze trots op mogen zijn.

Namens de leiders van het combi team