Wisseling van de wacht bij de activiteitencommissie

Bij de activiteitencommissie van SV Dalfsen heeft een wisseling van de wacht plaatsgevonden. Claudia Kamphuis en Michel Lucas hebben de afgelopen jaren veel werk verzet voor deze commissie en namen vrijdagavond afscheid. Ze werden hartelijk bedankt voor de bewezen diensten.

Dat gebeurde in Grand Café De Fabriek, waar Moes de boel goed voor elkaar had en ervoor zorgde dat het nergens aan ontbrak. De commissie verzilverde daarbij de tegoedbon die het ontving als waardering voor het geslaagde jubileumweekend, begin vorige maand. De organisatie van dit feestweekend was het laatste kunstje voor Claudia en Michel. Gelukkig staan er twee enthousiaste opvolgers klaar om het stokje van hen over te nemen: Romke Brasjen en Sam van den Anker hebben inmiddels de aansluiting gevonden. Zij voegen zich bij de twee andere leden van de groep: Robert Diepman en Stefan Jansen of Lorkeers.

Uiteraard kan de commissie altijd nog versterking gebruiken. Vind jij het ook leuk om mee te denken over welke activiteiten SVD voor haar leden kan organiseren? Stuur dan even een mail naar: activiteitencommissie@svdalfsen.nl. Heb jij interesse? Laat het weten en Robert, Stefan, Romke en Sam graag met je in gesprek!