SV Dalfsen op Super Sunday tegen FC Winterswijk

Komende zondag speelt Dalfsen een thuiswedstrijd tegen FC Winterswijk. De Winterswijkers staan op een vijfde plek en draaien dus lekker mee in de eerste klasse H. De laatste twee wedstrijden werden echter door de FC verloren dus wellicht valt er wat te halen voor de ploeg van trainer Marcel Smid.

Het moet in ieder geval beter gaan dan de uitwedstrijd in de Achterhoek, toen kreeg Dalfsen met 0-5 klop. Met nog acht wedstrijden te gaan nadert de slotfase van de competitie en als Dalfsen nog wat wil dan moet nu zo langzamerhand de eindsprint ingezet worden.

Na de wedstrijd is er volop gezelligheid waarbij in de kantine een daverend optreden zal plaatsvinden van een zanger, die in goed gezelschap is van een oude bekende: de wereldkampioen accordeon spelen. Kortom een spektakel waarbij u van harte welkom bent om dit met ons mee te beleven. Tenslotte is er nog en lekkere warme hap verzorgd door Dinie Bosch.

De wedstrijd op Sportpark Gerner begint om 14.00 uur.