Wijziging kantinediensten zaterdag en zondag

Na de winterstop gaan de volgende wijzigingen qua kantinediensten in:

Zaterdag
FC Dalfsen heeft de wedstrijdindeling aangepast, waardoor op zaterdag de laatste jeugdwedstrijden om 12.30 uur starten. Doordat onze kantine op dit moment sluit om 13.00 uur, lopen we hier de aansluiting met JO17 en JO19 mis. Daarnaast kunnen bezoekers voor de wedstrijd nog wel onze kantine bezoeken en in de rust opeens niet meer. Dit is ongewenst. Vandaar dat de kantinecommissie na overleg met het bestuur besloten heeft de kantine op zaterdag tot 15.00 uur open te houden.

De dienst op zaterdag wordt dan opgeknipt in twee diensten:

• Een ochtenddienst van 08.00 uur tot 11.30 uur
  • Een middagdienst van 11.30 uur tot 15.00 uur

Zondag
Eerder hebben we aangegeven dat er op zondagen van 14.30 tot 19.00 uur twee senioren kantinediensten gaan draaien. Na 16.30 uur (wanneer de middagdienst stopt) bleek het echter vaak nog zo gezellig in de kantine, dat dit aantal te krap blijkt. Vanaf de winterstop worden hier dan ook drie senioren voor ingedeeld.

Sportieve groet,
De kantinecommissie