Welkom op Sportpark Gerner! Maar denk aan de coronaregels

Eindelijk! We mogen elkaar weer ontmoeten op Sportpark Gerner. Na een lange voetballoze periode rolt de bal weer volop én ook publiek is van harte welkom. Toch is nog niet alles als vanouds, we hebben nog altijd te maken met een aantal coronaregels.

De basisregels die ook op Sportpark Gerner nog gelden:

• Was vaak en goed je handen;
  • Houd anderhalve meter afstand van anderen (met uitzondering van sporters tijdens training/wedstrijd);
  • Blijf thuis bij klachten en laat je direct testen;
  • Zorg voor voldoende frisse lucht.

Om drukte zoveel mogelijk te beperken is voor de kantine, net als vorig seizoen, een tent geplaatst. Is het te druk in de kantine? Maak dan gebruik van de tent. Rondom wedstrijden van het eerste elftal zal koffie geschonken worden bij het hoofdveld en/of in de tent. Bij de toiletten en de ingang van de kantine zijn desinfectiepompjes geplaatst.

SV Dalfsen doet een nadrukkelijk beroep op de verantwoordelijkheid van alle leden; houd je zoveel mogelijk aan de geldende maatregelen. Samen zorgen we dat de bal weer veilig kan rollen. Tot snel op Sportpark Gerner!