Voorbeschouwing SV Dalfsen – VV Hoogezand

Komende zondag speelt SV Dalfsen haar tweede thuiswedstrijd van dit seizoen, tegen VV Hoogezand.

De ploeg uit het hoge noorden is nog ongeslagen en staat met 5 punten uit 3 wedstrijden keurig op de 5e plaats. Dalfsen heeft uit hetzelfde aantal wedstrijden slechts 1 punt behaald en staat op de 13e plaats, net boven FVC uit Leeuwarden.

Vorige week wist Sjoerd Klarenbeek een hattrick te scoren, maar dit was niet voldoende om van Roden te winnen. De week ervoor stond het team van trainer Jacob Grooten vlak voor tijd nog met 1-0 voor maar scoorde Heerenveen in de slotfase de gelijkmaker. Kortom, Dalfsen weet goed weerstand te bieden, maar moet nog iets scherper zijn in zowel de afronding als de verdediging om haar eerste wedstrijd te winnen in de eerste klasse.

Wellicht dat dit zondag tegen Hoogezand lukt, aanvang wedstrijd om 14.00 uur.