Voorbeschouwing SV Dalfsen – VV Beilen

Hoe snel kan het in het hedendaagse voetbal gaan. Stond Dalfsen voor de winterstop nog koploper met drie punten voorsprong op concurrent Lemelerveld, amper twee wedstrijden in het nieuwe jaar is het geheel andersom. Twee offdays achter elkaar kan gebeuren, maar we gaan er toch wel een beetje vanuit dat de dip nu achter ons ligt.

Beilen thuis is een mooie gelegenheid om dit te demonstreren, uit werd er degelijk gewonnen van de Drentenaren, met 1-3 om precies te zijn. Dit was de eerste wedstrijd van het seizoen en Dalfsen was toen de grote onbekende. Beilen staat overigens stabiel in de middenmoot met 17 punten uit 13 wedstrijden.

Zondag staat er nog een aantal leuke wedstrijden op het menu in 2L, wat te denken van Rolder Boys – Lemelerveld of Stadskanaal – Heerde. Kortom het seizoen is nog lang en er zijn nog genoeg mogelijkheden voor de ploeg van Jacob Grooten om de koppositie terug te veroveren.

SV Dalfsen heeft zich overigens ingeschreven voor de Rabobank Clubkas campagne. Dit keer is de verfraaiing van de kantine als doel benoemd. Leden van de Rabobank kunnen binnenkort hun stem uitbrengen. Ben je nog geen lid, regel dit dan snel en stem op SV Dalfsen.

De ballensponsor van deze wedstrijd is Vishandel Ter Beek uit Olst. Wij danken trouwe supporter en sponsor Driek ter Beek voor zijn bijdrage aan onze vereniging.