Voor in de agenda: SVD-activiteiten deze winter

De komende maanden staat er weer een aantal mooie activiteiten op de agenda bij SV Dalfsen. We nodigen onze leden, supporters en sponsoren van harte uit om hierbij aanwezig te zijn en een bezoekje te brengen aan Sportpark Gerner.

Wat opvalt is dat we in de eerste seizoenshelft een beetje pech hebben met het aantal thuiswedstrijden van Dalfsen 1. In de periode tussen 7 oktober en 28 januari speelt ons vlaggenschip maar twee keer thuis. Laten we ervoor gaan dat de selectie bij deze twee thuiswedstrijden kan rekenen op veel support én dat de kantine na afloop zeer goed gevuld is:

• Zondag 19 november: Dalfsen 1 – Grol 1 (14.00u)
  • Zaterdag 2 december: Dalfsen 1 – DZC’68 1 (14.30u)

Op zondagmiddag 19 november zorgen de spelers van het eerste elftal voor een gezellige middag in de kantine. Meer informatie volgt!

Andere activiteiten
Natuurlijk zijn meer activiteiten bij SV Dalfsen, met dank aan inzet van de activiteitencommissie, de kantinecommissie en alle barvrijwilligers. Noteer in de agenda dat zaterdag 16 december de jubileumeditie van het koppeldarttoernooi (10e keer) plaatsvindt en dat op zaterdag 20 januari de traditionele dropping is.

Tussendoor vindt op zondag 7 januari het Vedettetoernooi plaats, met aansluitend de nieuwjaarsreceptie. En we kunnen melden dat de Algemene Ledenvergadering dit jaar gehouden wordt op woensdag 29 november om 20.00 uur. Alle leden zijn hierbij van harte uitgenodigd.

Houd deze website en onze social media-kanalen de komende tijd in de gaten voor meer informatie over de activiteiten bij SV Dalfsen!