Veteranen winnen dit keer met een korfbaluitslag: 8-6!

De veteranen wisten zondagmorgen in een doelpuntrijke wedstrijd van Overwetering te winnen. Er werd maar liefst 14 keer gescoord in 90 minuten, oftewel elke 6,5 minuut een doelpunt.

Zowel bij Dalfsen als ook bij Overwetering vielen de doelpunten als rijpe appelen uit de boom. Man van de wedstrijd aan Dalfser kant was gelegenheidsdoelman Andre Westendorp, hij keepte naar eigen zeggen een foutloze wedstrijd.

Pechvogel aan Dalfser zijde was Paul Kappers, zijn directe tegenstander wist binnen 10 minuten twee keer te scoren, waarna hij geblesseerd het veld moest verlaten. Echter na een biertje en een paar gehaktballetjes was hij weer opgefleurd en ziet hij alweer uit naar de wedstrijd van volgende week. Dan spelen de veteranen uit bij Dedemsvaart.