Uur van de waarheid breekt aan voor SV Dalfsen

Aanstaande zondag speelt SV Dalfsen haar laatste thuiscompetitiewedstrijd van dit seizoen. Tegenstander is hekkensluiter Germanicus uit Coevorden en wil Dalfsen in de eerste klasse blijven dan zal hiervan gewonnen moeten worden. Dit klinkt eenvoudiger dan het is, want de uitwedstrijd eerder dit jaar werd met maar liefst 7-2 verloren.

Dalfsen staat momenteel met 23 punten uit 22 wedstrijden op de tiende plaats in de competitie en is hiermee nog niet veilig. Op de negende plaats staat GRC uit Groningen met 26 punten uit 23 wedstrijden maar met een minder doelsaldo. Bij winst neemt Dalfsen de veilige negende plaats dus over van GRC en heeft het de laatste competitiewedstrijd tegen WVV nog alles in eigen hand voor klassebehoud.

Kortom een spannende wedstrijd waarbij het nodige op het spel staat. Na afloop is er livemuziek in de kantine en is er een buffet voor de liefhebbers. De wedstrijd op Sportpark Gerner begint om 14.00 uur.