Twee spelers SV Dalfsen spelen met Regioteam tegen PEC Zwolle

Eredivisionist PEC Zwolle speelt op zaterdag 2 juli om 17.00 uur op sportpark ’t Klaverblad van S.V. Nieuwleusen een oefenwedstrijd tegen het Regioteam effeweg.nl. Voor PEC Zwolle is dit de eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Een unieke kans om kennis te maken met de vernieuwde selectie van PEC Zwolle. Nieuw in de selectie van trainer Ron Jans zijn onder andere Annas Achahbar en Calvin Verdonk die overgekomen zijn van Feyenoord en Ted van de Pavert die overkomt De Graafschap.

Van SV Dalfsen zijn Jeroen Kamphuis en Alex Habers geselecteerd voor het Regioteam effeweg.nl. De selectie is samengesteld door oud-trainer van S.V. Nieuwleusen Herman van den Belt, in overleg met de hoofdtrainers van de verenigingen. Op 23 en 30 juni traint het Regioteam bij S.V. Nieuwleusen.

De complete selectie van het Regioteam effeweg.nl is:
A.S.C.’62 : Bas Klei en Rick van Faassen
S.V. Dalfsen: Jeroen Kamphuis en Alex Habers
V.V. Hoonhorst: Brenden Eijkelkamp en Sten Klein Herenbrink
V.V. Lemelerveld: Rik Ramaker en Stijn Kogelman
O.Z.C.: Frank Kuiper en Ramon Jonkers
O.V.C.’21: Daan Zwinselman en Robin Meijerink
S.C. Balkbrug: Glenn Marsman en Arjan Deuzeman
V.V. Avereest: Marcel Dijk en Matthijs Platvoet
S.C. Rouveen: Klaas-Jan Poolman en Jarno Dominé
V.V. Staphorst: Harm Jan Tip en Frank van der Burg
Olympia’28: Kjelt Bonhof en Robert Wursten
U.S.V.: Matthijs van Faassen en Niek Hamers
S.V. Nieuwleusen: Erwin Goutbeek en Reinier Meijerink

Begeleiding:
Trainer: David Leeuw(S.V. Nieuwleusen)
Assistent trainer: John Sijbom (S.V. Nieuwleusen)
Leider: Alrik Lenters (S.V. Nieuwleusen)
Verzorgers: Gerrit Krul (S.V. Nieuwleusen en Ben Vonder (U.S.V.)

De wedstrijd staat onder leiding van de heer Maurice Paarhuis uit Ommen. Hij wordt geassisteerd door de heren Peter van Veen uit Dalfsen en Jan Willem Wildeboer uit Nieuwleusen. Kaarten kosten in de voorverkoop €7,50 en voor de jeugd tot en met 14 jaar €5,00. Aan de kassa zijn de kaarten €2,50 duurder. Kaarten zijn in de voorverkoop onder andere verkrijgbaar The Read Shop Schuurman in Dalfsen.

affiche PEC