“Trots”

“Als trotse trainer van het kampioenselftal van Dalfsen is het natuurlijk een geweldige afsluiting om in het jubileumjaar tegen PEC Zwolle te mogen spelen. Niets te verliezen! De enige zorg is de jongens nog fit houden tot aan deze unieke speeldag. Afgelopen weken dan ook lekker doorgetraind en zaterdag de ploeg nog één keer op scherp gezet om ieder op zijn eigen kunnen het maximale te presteren.

Wat mij nog echt van het hart moet, is dat ik enorm heb genoten. En dan heb ik het over de totale organisatie van onze vereniging die voor dit evenement tot stand is gekomen. Er zijn ongelooflijk veel vrijwilligers druk geweest om dit van de grond te krijgen. Van een topveld en tribune, jeugdactiviteiten tot aan verkeersorganisatie, hapjes/drankjes en bardiensten en nog vele andere taken toe. Wat liep het op rolletjes en wat was het een mooie dag!

Ik heb veel complimenten in ontvangst genomen van toeschouwers, SVD-ers en van de organisatie van PEC Zwolle. Deze waren vooral voor iedereen die voor deze dag zo enorm druk geweest zijn.

ALLEN BEDANKT!

Groet Jacob Grooten”