SV Dalfsen speelt komende zaterdag tegen SVZW uit Wierden

Komende zaterdag speelt SV Dalfsen een uitwedstrijd tegen Sport Vereniging Zwaluwen Wierden. De ploeg uit het klompendorp van Nederland staat op een keurige vijfde plaats in de competitie. Ook in de beker deden de mannen uit Wierden het niet onaardig maar werd het recentelijk uitgeschakeld door Rohda Raalte.

Aan de thuiswedstrijd in Dalfsen beleefde de ploeg van Marcel Smid geen prettige herinneringen, de wedstijd eindigde in een ruime 6-0 overwinning voor Wierden. Met name in de tweede helft werd er volop door SVZW gescoord. Hopelijk komt het komende zaterdag niet zover en kan Dalfsen weerstand bieden aan het spel van de Wierdenaren. De wedstrijd op Sportpark Het Lage Veld begint om 14.45 uur.