SVD voetbal, SVD handbal en ASC’62 voetbal starten een unieke spaaractie samen met Albert Heijn Dalfsen

Samen met Albert Heijn Dalfsen gaan we een unieke spaaractie opzetten. En het mooie is: met deze actie steunen we onze clubkas.

Albert Heijn Dalfsen

Wat gaan we doen:

– We gaan van iedere speler (pupillen t/m senioren) echt een unieke spelersfoto maken.

– Elke speler krijgt een unieke link om zich aan te melden voor deze actie. Als de speler zich niet aanmeldt, doet hij/zij ook niet mee met de actie. Elke speler bepaalt dus voor zichzelf of hij/zij mee doet.

– Iedere speler krijgt vervolgens een eigen online-fanshop waarin allerlei leuke SVD-fanartikelen met de eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn: een poster, notitieblok, broodtrommel, drinkbeker etc.

– Bij Albert Heijn Dalfsen kun je vervolgens vanaf 3 oktober sparen voor gratis fanartikelen: bij iedere 10 euro aan boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kun je vervolgens in je eigen fanshop verzilveren en daarmee dus sparen voor je eigen fanartikelen. Natuurlijk kunnen anderen ook sparen voor fanartikelen van hun kind, kleinkind of favoriete speler.

– Naast leuke artikelen met spelersfoto zijn er ook artikelen met alleen het SVD-logo; kortom voor ieder wat wils.

– Een gedeelte van de bestedingen in de fanshop vloeit direct in onze clubkas.

– Voor meer informatie kun je alvast kijken op www.clubfund.nl

Goed om te weten:

– Op alle artikelen zal het logo van SVD gedrukt worden.

– Er komt een gezamenlijke kick-off van deze actie, je hoort daar nog van.

Fotografie: Maar eerst de fotografie……. Binnenkort zullen we in het clubgebouw foto’s gaan maken. Op korte termijn zullen jullie geïnformeerd worden hoe en wanneer dit gaat gebeuren.

We hopen uiteraard op ieders medewerking. Samen gaan we er een super mooie actie van maken.

Sponsorcommissie SVD Voetbal