SV Dalfsen zondag thuis tegen VV Valthermond

Aanstaande zondag speelt SV Dalfsen haar tweede thuiswedstrijd van dit seizoen tegen het Drentse VV Valthermond. Zover bekend is dit de eerste keer dat beide verenigingen elkaar treffen in een officieel competitieduel.

Valthermond is een lintdorp gelegen in de Gemeente Borger-Odoorn en heeft een totale dorpslengte van maar liefst 10,7 kilometer! Aanstaande zondag onderneemt de vereniging een reis van bijna 80 kilometer om aan te treden tegen de trotse koploper van de 2e klasse L.

Valthermond wist deze competitie te winnen van Asser Boys en speelde gelijk tegen Germanicus en Emmeloord. Met een totaal van 5 punten uit 3 wedstrijden staat het voorlopig op de 5e plaats. Dalfsen kende een veel betere start en wist al haar 3 wedstrijden te winnen, afgelopen weekend werd het maar liefst 5-0 tegen Erica. De ploeg bruist dus van zelfvertrouwen en hoopt komende zondag weer te kunnen beschikken over Erik Koedijk en Stefan Jansen of Lorkeers. Beide spelers komen terug van een blessure en zijn hopelijk weer fit genoeg om zondag te kunnen spelen.

Het duel op Sportpark Gerner start om 14.00 uur.