VIDEO | SV Dalfsen volop in de race voor de eerste periodetitel

Komende zondag kan SV Dalfsen bij een goed resultaat de eerste periode veilig stellen. Tegenstander is middenmoter Rolder Boys uit het gelijknamige Drentse dorp.

Dalfsen heeft alles in eigen hand. Bij winst is er zekerheid, bij een gelijkspel of verlies is men afhankelijk van Stadskanaal en Lemelerveld. Prettige bijkomstigheid is dat trainer Jacob Grooten over een nagenoeg fitte selectie kan beschikken. De resultaten zijn goed, de sfeer is goed, het weer werkt mee en dus heeft hij er alle vertrouwen in dat het komende zondag goed gaat komen.

Tijdens de wedstrijd zullen de Vechtboerties voor wat sfeer gaan zorgen en na afloop van de wedstrijd verzorgt Ray Delando een spetterend optreden. Ballensponsor van de wedstrijd is de Zwolse Steenhouwerij en de wedstrijd begint om 14.00 uur op Sportpark Gerner.

Voetbal TV
Afgelopen week kwam Voetbal TV langs op Sportpark Gerner. Ze maakten onderstaande voorbeschouwing: