SV Dalfsen verwelkomt drietal nieuwe bestuursleden

Het bestuur van SV Dalfsen heeft deze week deels een nieuwe invulling gekregen. Tijdens de ledenvergadering van afgelopen dinsdag namen drie bestuursleden afscheid en traden drie opvolgers toe tot het dagelijks bestuur van de vereniging.

Na jaren trouwe dienst namen Erik Kampman en Robert Haarman afscheid als respectievelijk penningmeester en bestuurslid algemene zaken. Het tweetal werd bedankt voor bewezen diensten en de vereniging is content met het feit dat opvolgers opstaan in de persoon van Marc Kool en Janny Grolleman. Ook secretaris Wim Duteweerd nam afscheid, na jaren onvoorwaardelijke inzet. Hij wordt opgevolgd door Gerriët Schutte.

De ledenvergadering stemde unaniem in met de toetreding van de drie nieuwe bestuursleden. Ook Dirk Mosterman, verantwoordelijk voor de sponsoring, werd herkozen voor een nieuwe termijn. Helaas bleef de functie van voorzitter wederom vacant. Het betekent dat Dirk Mosterman deze taken voorlopig als ‘ad-interim’ op zich neemt. SV Dalfsen blijft zoeken naar een voorzitter.

Het huidige bestuur ziet er als volgt uit: Dirk Mosterman (sponsoring / voorzitter a.i.), Gerriët Schutte (secretaris), Marc Kool (penningmeester), Lex Bol (activiteiten), Wim van der Vegt (voetbalzaken), Janny Grolleman (algemeen) en Jan Bosch (onderhoud & beheer).

3
Zij namen na jaren trouwe dienst afscheid van het bestuur van SV Dalfsen. Van links naar rechts: Robert Haarman, Erik Kampman en Wim Duteweerd.