SV Dalfsen thuis tegen Tubantia uit Hengelo

Voor SV Dalfsen staat komende zondag een belangrijk duel met hekkensluiter HVV Tubantia op het programma. Dalfsen kan bij winst een belangrijke stap nemen voor klassebehoud.

Gezien de stand op de ranglijst en het resultaat van het voorgaande duel moet dit tot de mogelijkheden behoren. De tukkers gaan volgend seizoen overigens op zaterdag voetballen, dus de ploeg uit Hengelo neemt sowieso afscheid van de zondag eerste klasse E.

Het vorige duel tegen Tubantia eindigde overigens in een 3-1 overwinning voor Dalfsen. Erik Koedijk wist destijds maar liefst twee keer te scoren en Joren Rietman nam de derde goal voor zijn rekening. Toen de wedstrijd al lang en breed gespeeld was wist Tubantia nog iets terug te doen waardoor de eindstand 3-1 was.

Dalfsen staat momenteel drie punten los van de nacompetitieplaatsen en wellicht kan dit gat komende zondag nog iets vergroot worden. De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur en u bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.