SV Dalfsen start competitie met thuiswedstrijd tegen RKZVC

Na een serie succesvolle bekerwedstrijden speelt SV Dalfsen komende zondag tegen het onbekende RKZVC uit Zieuwent.

De Rooms Katholieke Zieuwentse Voetbal Club is direct na de oorlog opgericht en komt momenteel met 13 teams (250 leden) in de competitie uit. Het team speelde vorige jaar nog in de vierde divisie maar eindigde roemloos onderaan. In de bekercompetitie ging het dit jaar beter, met 7 punten uit 3 wedstrijden eindigde het team als tweede net achter Grol 1. Ook RKZVC bekert dus, net als Dalfsen, verder.

Voor Dalfsen is het zaak om de goede lijn van de bekerwedstrijden door te zetten. Een eerste thuiswedstrijd is dan een mooie gelegenheid om de eerste punten bij te schrijven. Komende zondag gaan we het zien, de wedstrijd op Sportpark Gerner begint om 14.00 uur.

Na afloop van de wedstrijd is de kantine het decor voor muziek en volop gezelligheid!

De activiteitcommissie zorgt ervoor dat er weer een topartiest (zanger Mannes) naar de kantine komt voor de muzikale omlijsting en ook wordt er een buffetje geregeld. We roepen alle seniorenteams, de supporters en sponsoren op om het seizoen samen feestelijk te openen. Wees welkom bij SV Dalfsen op zondag 24 september!