SV Dalfsen speelt uitwedstrijd tegen FC Winterswijk

Na een rustperiode van bijna drie weken mag SV Dalfsen komende zondag weer de grasmat betreden. Tegenstander is FC Winterswijk, een fusieclub van maar liefst drie verenigingen.

De Achterhoekers doen het uitstekend in de eerste klasse H en staan op een prima derde plek. Nog geen wedstrijd werd er verloren en het doelsaldo van +9 verraadt een aantal grote uitslagen. Dalfsen heeft haar draai nog niet kunnen vinden, mede veroorzaakt door een groot aantal blessures. Tot nu toe werd er slechts één puntje gesprokkeld en hiermee staat het voorlopig op de voorlaatste plaats.

Komende zondag hoopt het team weer een beetje compleet te kunnen zijn om de strijd met Winterswijk aan te kunnen gaan. De wedstrijd op Sportpark Jaspers start om 14.00 uur.