SV Dalfsen speelt uitwedstrijd tegen DOS’37 uit Vriezenveen

Komende zaterdag speelt SV Dalfsen een uitwedstrijd tegen DOS’37 uit Vriezenveen. De geel-zwarten uit Vriezeveen zijn redelijke onbekenden voor SV Dalfsen. Slechts één keer werd tegen elkaar geoefend (1 februari 2022) waarbij DOS’37 nipt wist te winnen (1-0), in competitieverband werd er nog nooit tegen elkaar gespeeld.

Door Oefening Sterk (DOS) speelde dit seizoen nog maar één competitiewedstrijd in de eerste klasse E. Uit tegen FC Winterswijk werd met 1-0 verloren en met dit resultaat bekleedt DOS’37 de laatste plaats in de ranglijst. De ploeg uit Vriezenveen is overigens vorig jaar via de nacompetitie gepromoveerd uit de tweede klasse J, dezelfde klasse waarin ook SV Nieuwleusen uitkomt.

Bij Dalfsen wordt de lijst met geblesseerde spelers wat korter, waardoor er weer wat meer mogelijkheden ontstaan voor trainer Marcel Smid. Komende zaterdag is belangrijk voor Dalfsen, dit zijn de wedstrijden waar punten gescoord kunnen worden. De wedstrijd op Sportpark Het Midden in Vriezenveen start om 14.30 uur.