SV Dalfsen speelt thuis tegen Voorwaarts Twello

Dalfsen sprokkelt de laatste tijd de puntjes bij elkaar, een puntje tegen Heino, een puntje tegen Rohda en vorige week nog een puntje tegen Winterswijk. Het gaat niet met grote stappen, maar Dalfsen staat op een elfde plaats, net boven de degradatie- en nacompetitieplaatsen.

Ook zondag is het doel weer om niet te verliezen en zeker één, maar liever drie punten bij te schrijven. Tegenstander is Voorwaarts Twello waar in de uitwedstrijd nog met 4-2 van werd verloren. Het was wel een bijzondere wedstrijd want Dalfsen nam aanvankelijk brutaal een 0-2 voorsprong. Voorwaarts wist uiteindelijk door twee penalty’s te winnen van Dalfsen.

Momenteel staat Voorwaarts op een achtste plaats en heeft het acht punten meer dan Dalfsen. De wedstrijd op Sportpark Gerner begint om 14.00 uur.