SV Dalfsen speelt slotwedstrijd tegen De Bataven

Op tweede pinksterdag speelt SV Dalfsen thuis tegen De Bataven uit Gendt. Het is de laatste wedstrijd van het seizoen en voor beide ploegen staat niet veel meer op het spel. Zowel Dalfsen als De Bataven staan veilig en in de derde periode valt geen eer meer te behalen. Kortom, een middagje onbezorgd voetbalplezier met twee ploegen die vrijuit kunnen spelen.

Dalfsen neemt in deze wedstrijd afscheid van een aantal personen, van de staf stoppen trainer Jacob Grooten (WVF) en leider Gert van Ringen. Bij de spelers zijn dit Koen Sloot (stopt), Joren Rietman (Staphorst), Alexander Habers (stopt) en Jesse Bos (stopt). Na de wedstrijd wordt op het gezellige Jos Ramaker-terras uitgebreid afscheid genomen van deze iconen en iedereen is van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn. Maar eerst moet er gevoetbald worden, de wedstrijd begint om 14.00 uur.