SV Dalfsen op bezoek bij Rolder Boys

Dalfsen gaat komende zondag op bezoek bij Rolder Boys uit het gelijknamige dorp uit Drenthe. De Boys kennen we nog van voorgaande seizoenen in de eerste klasse Noord en Dalfsen heeft het altijd lastig gehad tegen deze opponent.

Na twee nederlagen op rij snakt de eerste selectie van Dalfsen naar een overwinning. Voetballend gaat het niet onaardig, scoren lukt ook nog wel, maar verdedigend moet het allemaal iets strakker. Overigens moet opgemerkt worden dat de ploeg van trainer Marcel Smid ook weinig geluk heeft gehad in deze wedstrijden. Zo zorgden een buitenspelgoal en een onterechte penalty er mede voor dat er vorige week verloren werd tegen NEO.

Rolder Boys heeft één punt meer verzameld dan Dalfsen. De eerste wedstrijd tegen Jubbega werd met 0-3 verloren en tegen Roden werd met 0-0 gelijk gespeeld.

Maar, nieuwe ronde nieuwe kansen en afgelopen week is er hard getraind om er komende zondag weer volop tegen aan te gaan. De bus vertrekt rond 11.30 uur vanaf Sportpark Gerner en u bent van harte welkom om mee te gaan.