SV Dalfsen op bezoek bij NEO Borne

De twee Twentse verenigingen in de eerste klasse E doen het uitstekend, TVC’28 uit Tubbergen is koploper en NEO uit Borne staat tweede op drie punten achterstand. Dalfsen speelt komende zondag de lastige uitwedstrijd tegen NEO, een afkorting die staat voor Nomen Est Omen.

De Tukkers doen het uitstekend in 2023, in vier wedstrijden werden tien punten behaald en achterin werd vier keer de nul gehouden. Gewonnen werd er van SVBO, Jubbega en Roden en tegen Rolder Boys werd gelijkgespeeld. Dalfsen heeft een wat wisselvalliger serie achter de rug. Verloren werd er van WVV en Germanicus, maar vorige week revancheerde het team van Marcel Smid zich met een ijzersterke 5-2 overwinning.

De thuiswedstrijd, begin oktober, tegen NEO werd overigens maar nipt verloren (2-3) waarbij Dalfsen twee keer op voorsprong kwam. Komende zondag kan Dalfsen laten zien dat het in een uitstekende vorm verkeert en dat men ook kan winnen van NEO. De wedstrijd op Sportpark ’t Wooldrik in Borne begint om 14.00 uur.