SV Dalfsen op bezoek bij Germanicus

Komende zondag speelt SV Dalfsen een uitwedstrijd bij Germanicus in Coevorden. De club vernoemd naar een vooraanstaande Romeinse veldheer kent een rijke historie. In de ruim 100 jaar dat de vereniging bestaat heeft het in de jaren 70 op het allerhoogste amateur niveau gespeeld van Nederland.

Momenteel staat Germanicus op de twaalfde positie in de 2e klasse L. Met één overwinning en twee gelijke spelen zijn tot nu toe vijf punten behaald. Dalfsen daarentegen is de trotse koploper en heeft inmiddels 16 punten bij elkaar gesprokkeld.

De eerste periode gaat over 8 wedstrijden en bij winst kan de eerste periode zelfs zondag al gehaald worden. Dalfsen is dan wel afhankelijk van de wedstrijd Lemelerveld – Stadskanaal, de nummer 2 tegen de nummer 3. De wedstrijd in Coevorden start om 14.30 uur en wordt gespeeld op Sportpark De Pampert in Coevorden.