SV Dalfsen op bezoek bij de Bataven

Aanstaande zondag staat voor het eerst in de historie van SV Dalfsen een uitwedstrijd tegen de Bataven op het programma.

De in 1932 opgerichte vereniging uit het Gelderse plaatsje Gendt bij Nijmegen is het seizoen goed begonnen met een uitoverwinning bij FC Winterswijk (0-1). Dalfsen kende een mindere start door een thuisverlies van SC Bemmel (0-2). Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen dus reist de spelersbus vol goede moed op zondagmorgen naar het rivierengebied.

De Bataven is overigens een club op leeftijd, 10 jaar ouder dan onze eigen sportvereniging en al jaren spelend op hoofdklasse of 1e klasse niveau. De wedstrijd wordt om 14.00 uur uur gespeeld op Sportpark Walburgen. Supporters en liefhebbers kunnen gratis mee met de bus die om 11.30 uur vertrekt van Sportpark Gerner.