SV Dalfsen ontvangt VV Noordster op Sportpark Gerner

Na een aantal voetballoze weken mogen de spelers van SV Dalfsen komende zondag weer het veld in. Op het menu staat de thuiswedstrijd tegen de Voetbal Vereniging Noordster uit Oude Pekela. Deze roemruchte vereniging is in 1920 opgericht en bestaat dus dit jaar 100 jaar.

De hoogbejaarde heeft het dit jaar lastig in de eerste klasse F. Met 12 punten uit 15 wedstrijden staat de club voorlaatste en moet dus nog behoorlijk strijden voor klassebehoud. Aan de uitwedstrijd tegen Noordster beleefde Dalfsen niet al te beste herinneringen. Er werd namelijk op 27 oktober met 3-1 verloren van de noordelingen. Tijd dus om dit smetje weg te werken en daar zal zondag hard voor gewerkt moeten worden.

De wedstrijd staat gepland op het hoofdveld van Sportpark Gerner, maar mocht blijken dat het veld niet bespeelbaar is, dan wordt uitgeweken naar het kunstgras.

Ballensponsor van de wedstrijd is Buwie Glas & Schilderwerken B.V. uit Raalte. Wij danken mede-eigenaar Henk Buitenhuis voor zijn bijdrage aan onze verenigingen en wensen hem nog veel succes toe met zijn bedrijf.