SV Dalfsen ontvangt 1.000 euro uit coöperatief fonds Rabobank

De coronacrisis treft het verenigingsleven – en dus ook SV Dalfsen – hard. Kantineomzet is er niet en veel trouwe sponsoren hebben het financieel zwaar. De Rabobank schiet ons te hulp met een bijdrage van 1.000 euro.

Eerder dit jaar dienden we een aanvraag in bij het ‘coöperatief fonds verenigingen en stichtingen’ van de Rabobank. Daarop kregen we de volgende reactie: “Wij hopen dat wij jullie mee het steuntje in de rug kunnen geven om in deze bijzondere periode financieel gezond te kunnen blijven”.

De aanvraag heeft ons een bedrag van 1.000 euro opgeleverd, dat deze week zal worden bijgeschreven.

Onlangs deden we ook mee aan de ClubSupport-actie van de Rabobank. Dit leverde ons al een bijdrage op van ruim 1.200 euro. We zijn de Rabobank zeer dankbaar voor deze financiële steun!