SV Dalfsen ontmoet OVC’21 in 3e klasse C

Komende zondag ontmoet SV Dalfsen en oude bekende op Sportpark Gerner. OVC’21 uit Ommen komt namelijk te gast in Dalfsen, een heuse Sallandse derby dus.

Voor Dalfsen is OVC’21 in het verleden ook een lastige tegenstander geweest. Niet zelden werd er verloren van de blauw witte formatie die momenteel onder leiding staat van Patrick Wijsman. De Zwolse trainer is ook een aantal jaren oefenmeester geweest in Dalfsen, dus hij kent de ploeg van Jacob Grooten goed.

OVC’21 is overigens aardig gestart met een ‘gelukkige’ overwinning op Weerdinge. Vorige week werd verloren van Dalen dus staat de ploeg met 3 punten uit 2 wedstrijden in de middenmoot. Dalfsen wil de goede lijn doorzetten en zal willen winnen om de koppositie in de competitie en de eerste periode te behouden. Kortom een interessante wedstrijd zondagmiddag op het bestrijdingsmiddelenvrije Sportpark Gerner, aanvang 14.00 uur.