SV Dalfsen maakt zich op voor de eerste klasse!

Aanstaande zondag speelt SV Dalfsen voor het eerst in haar bestaan een wedstrijd in de eerste klasse. Tegenstander is Vlugheid en Kracht uit Westerbork, oftewel VKW.

De voetbalvereniging uit Westerbork kent een rijk verleden een bestaat al 90 jaar! In het seizoen 2017/2018 promoveerde VKW1 rechtstreeks uit de tweede klasse naar de eerste klasse en vorige jaar werd een promotie naar de hoofdklasse net gemist. Kortom een tegenstander om rekening mee te houden, misschien wel één van de kampioenskandidaten van de 1e klasse F.

SV Dalfsen kende een wat wisselende voorbereiding. Grote overwinningen tegen bijvoorbeeld Dedemsvaart en Terschelling, maar ook nederlagen tegen KHC en Be Quick’28. Zondag moet het team van trainer Jacob Grooten laten zien waar het staat.

Door het bestuur van SV Dalfsen is voor alle uitwedstrijden van dit seizoen een bus geregeld. De bus vertrekt om 12.00 uur vanaf Sportpark Gerner en er is nog plaats voor supporters om mee te reizen. Inclusief een hapje en een drankje zijn de kosten voor de busrit €10 per persoon. Een seizoenkaart voor de bus (13 wedstrijden) kost €100 per persoon. Klik hier voor meer informatie.