SV Dalfsen krijgt RKHVV op bezoek

Komende zondag staat voor SV Dalfsen een wedstrijd tegen RKHVV op het programma. De ploeg uit Huissen staat in de top 5 van de eerste klasse E en is dus een geduchte tegenstander.

Op 21 november speelde Dalfsen een uitwedstrijd tegen RKHVV en deze werd nipt verloren (2-3). Op basis van resultaten uit het verleden zijn er dus mogelijkheden.

Voor Dalfsen breken de komende weken de wedstrijden van de waarheid aan. Wil de ploeg overleven in de eerste klasse dan zal een aantal wedstrijden gewonnen moeten worden. Het liefst natuurlijk tegen de directe concurrenten zoals Tubantia (8-5), BVC’12 (22-5) en Stevo (29-5).

De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur en u bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.