SV Dalfsen hervat de competitie tegen WVV uit Winschoten

Komende zondag speelt SV Dalfsen haar eerste wedstrijd van het nieuwe jaar tegen WVV uit Winschoten. WVV staat voor Winschoter Voetbal Vereniging, een behoorlijk oude dame want opgericht in 1896! Al 127 wordt er dus gevoetbald in Winschoten en met succes, diverse grote namen heeft de vereniging grootgebracht zoals; Arie Haan, Jan Mulder en Klaas Nuninga.

Ook dit seizoen doet WVV aardig mee in de eerste klasse. Met een vijfde positie en 18 punten uit 10 wedstrijden staan de Winschoters strak in het linkerrijtje. Dit zijn toch altijd nog vijf punten meer dan Dalfsen dat vooralsnog op een zevende plek staat uit evenveel wedstrijden.

Dalfsen ging overigens lekker de winterstop in met een ruime overwinning op directe concurrent SVBO. Hierna werd het zonnige zuiden opgezocht voor een trainingskamp in Malaga in Spanje. Tijdens dit kamp werd nog geoefend tegen vierdedivisionist Westlandia uit Naaldwijk. Dit bleek toch wel een maatje te groot voor de mannen van Marcel Smid want er werd met 4-0 verloren.

Zondag gaan we zien of Dalfsen het goede gevoel van december kan voortzetten. De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur.