SV Dalfsen en ASC’62 lossen belofte in

Tijdens de officiële opening van de tribune op Sportpark Gerner boden SV Dalfsen en ASC’62 aan beide Dalfser bouwbedrijven Bongers en Van Pijkeren een cadeau aan. Het presentje kon echter nog niet overhandigd worden omdat deze eerst gemaakt moest worden.

Toen tijdens de All Stars wedstrijd ter ere van de opening, de tribune tot de laatste stoel gevuld was, maakte fotograaf Johan Bokma een aantal haarscherpe foto’s. Het eindresultaat van deze actie is vervolgens op metaal geprint en afgelopen vrijdag door de voorzitters van beide verenigingen overhandigd aan de heren Jacco van Pijkeren en Gert van Marle. Hiermee werd de belofte van toen nagekomen en is het project ‘Tribune Sportpark Gerner’ officieel afgerond.