SV Dalfsen 5 op excursie bij shirtsponsor Jopie’s Groene Wereld

Voorafgaande aan de bekerwedstrijd tegen USV 3 ging het 5e team van SV Dalfsen op excursie bij hun shirtsponsor Jopie’s Groene Wereld aan de Welsummerweg in Dalfsen. Joop Bekedam heette het team van harte welkom en verzorgde een kleine verrassende rondleiding op het bedrijf. Allereerst werd de kadowinkel aangedaan, een sfeervol ingerichte ruimte met diverse kadoartikelen. Vervolgens werd een bezoek gebracht aan de theetuin waar het team voor de fotograaf poseerde in het frisse groen. Tenslotte werd onder pianomuziek een foto gemaakt in het kassencomplex waarna de excursie werd afgerond. Het gehele team was verbaasd over de veelzijdigheid van Jopie’s Groene Wereld en stond versteld van de vele mogelijkheden op het terrein. Na het overhandigen van de traditionele soccerbitter en twee flesjes clubshampoo werd de sponsor hartelijk bedankt en ging het team vol inspiratie richting Sportpark Gerner voor de wedstrijd tegen USV 3.

SV Dalfsen 5 Jopie SV Dalfsen 5 Jopie 4 SV Dalfsen 5 Jopie 3 SV Dalfsen 5 Jopie 2