Sportpark Gerner spic en span na geslaagde klussendag

Sportpark Gerner is klaar voor het seizoen 2018/2019. Bijna vijftig SVD’ers verzamelden zich zaterdagochtend in alle vroegte in de kantine van SV Dalfsen. De jaarlijkse klussendag liep op rolletjes en het onderkomen van de Dalfser voetbalverenigingen ligt er weer schitterend bij.

Tussendoor konden de vrijwilligers zich tegoed doen aan een uitstekende lunch en na afloop volgde een barbecue. Dank hierbij aan sponsoren Het Roode Hert, Nikki’s en Albert Heijn.

Na een welverdiende zomerstop is het nieuwe voetbalseizoen inmiddels weer begonnen voor SV Dalfsen. Verschillende teams zijn weer volop in training en volgende week staan de eerste bekerwedstrijden op het programma. Na de geslaagde klussendag is de vereniging weer klaar om de bal te laten rollen.

SV Dalfsen bedankt alle vrijwilligers en kijkt uit naar een hopelijk succesvol voetbalseizoen!