Sponsor South West Tours brengt SV Dalfsen C1 naar Almelo

Zaterdag 13 februari speelde SV Dalfsen C1 haar eerste competitiewedstrijd na de winterstop. Voor de uitwedstrijd tegen Luctor et Emergo naar Almelo zorgde sponsor South West Tours voor het vervoer van de spelers, staf, ouders en fans.

Het elftal speelde een felle strijd tegen een beter elftal van Luctor et Emergo. De thuisploeg begon fel waardoor de elf van Dalfsen direct onder druk stonden. De eerste grote kans was echter voor Dalfsen maar een knappe redding van de doelman voorkwam een doelpunt. Niet veel later wist de lange spits van Luctor met een kopbal uit een corner te scoren. Halverwege de wedstrijd was het 2-0 voor Luctor. Na de rust bracht coach Stefan Jansen of Lorkeers vrij snel frisse spelers. Met een snelle actie en voorzet van Dann Kottink wist Rens Brekveld de keeper uit te spelen en te scoren. De kleine tegenstoot mocht niet baten. De wedstrijd werd uiteindelijk verloren met 6-1.

Evenwel hadden het team, de ouders en fans een gezellige en leuke dag! Namens iedereen bedanken wij sponsor: South West Tours.

c1-southwest-website