SV Dalfsen weer in actie na een korte winterstop

Komende zaterdag speelt SV Dalfsen een uitwedstrijd tegen Sparta Enschede. De winterstop was dit jaar van korte duur en dus moeten de mannen van Marcel Smid weer aan de bak. Althans als de weersomstandigheden het toelaten en dat is nog maar zeer de vraag.

Als voorbereiding op de tweede seizoenshelft is Dalfsen op trainingskamp naar het warme Spanje geweest. Onder prima omstandigheden is getraind en een nuttige oefenwedstrijd tegen eersteklasser Sliedrecht gespeeld. Afgelopen week waren de velden in Dalfsen overigens niet of nauwelijks bespeelbaar wat natuurlijk geen ideale voorbereiding is.

Sparta Enschede staat stevig in de middenmoot en heeft 15 punten behaald uit 11 wedstrijden. Dalfsen staat met twee punten op de laatste plaats en kan dus alleen nog maar stijgen. Komende zaterdag kan hier een begin mee gemaakt worden. De wedstrijd op Sportpark Schreurserve begint om 14.45 uur.