Sparen maar: Albert Heijn Clubfund actie afgetrapt!

Je kunt beginnen met sparen! Onder grote belangstelling is de Albert Heijn Clubfund actie zaterdagochtend afgetrapt. Leden en supporters van SV Dalfsen kunnen bij de Albert Heijn in Dalfsen sparen voor hun eigen, persoonlijke fanartikelen. Een broodtrommel met daarop je foto? Jouw eigen unieke badslippers? Het kan allemaal!

Het was een drukte van belang zaterdagochtend op Sportpark Gerner. Op het plein voor de kleedkamers waren de (jeugd)leden van SV Dalfsen massaal aanwezig om de kick off van de Albert Heijn Clubfund actie mee te maken. Albert Huisjes, sinds jaar en dag lid van SV Dalfsen en eigenaar van de Albert Heijn Dalfsen, legde aan het toegestroomde publiek uit hoe de actie in zijn werk gaat. Dirk Mosterman sloot namens de sponsorcommissie van SV Dalfsen af met een dankwoord richting Albert Heijn.

Hoe werkt het? SV Dalfsen heeft van iedere speler, zowel jeugd als senioren, een unieke spelersfoto gemaakt. Iedere speler heeft een eigen online-fanshop, waarin allerlei leuke fanartikelen met de eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn. Denk aan een poster, notitieblok, broodtrommel, drinkbeker of badslippers. Bij Albert Heijn Dalfsen kan je vervolgens sparen voor gratis fanartikelen. Bij iedere €10,- boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kan je vervolgens in je eigen fanshop verzilveren. Natuurlijk kunnen anderen ook sparen voor fanartikelen van hun kind, kleinkind of favoriete speler.

Naast leuke artikelen met de spelersfoto zijn er ook artikelen met alleen het clublogo, er is dus voor ieder wat wils. Een heel mooi gedeelte van de bestedingen in de fanshop vloeit direct in de clubkas van SV Dalfsen. Je spaart dus niet alleen voor jezelf, maar ook voor de club. Ga dus snel naar de Albert Heijn en spaar voor je eigen unieke artikelen! Hier vind je de online fanshop van SV Dalfsen.