Spandoekenwedstrijd rondom Dalfsen – EMMS

Dankzij de overwinning van afgelopen zondag en het verlies van concurrent Dalen, kan Dalfsen 1 aankomende zondag opnieuw geschiedenis schrijven. Na de promotie vorig seizoen van de 4e naar de 3e klasse, kunnen de roodgele toppers onder leiding van Jacob Grooten en zijn staf dit kunststukje overtreffen door komende zondag E.M.M.S. uit Slagharen te verslaan. Bij winst is de titel binnen!

Voor deze wedstrijd kunnen de heren alle steun gebruiken en daarom is voor alle jongere jeugdleden het volgende bedacht: Alle jeugdleden die aanwezig zijn (inclusief de teams die mogen oplopen) krijgen een lekkere versnapering in de rust.

Daarnaast is er een spandoekenwedstrijd. Welk team of welk groepje maakt het leukste en origineelste spandoek? De aanwezige spandoeken worden opgehangen aan de overzijde van de tribune, zodat iedereen ze goed kan zien. De jury zal in de pauze beslissen welk team of groep winnaar is geworden. De winnende groep kan rekenen op een zeer originele prijs!

We rekenen zondag op massale steun van alle Dalfser voetballiefhebbers en vieren aansluitend (hopelijk) de historische promotie naar de 2e klasse.

Bestuur SV Dalfsen